mandag 15. februar 2010

Engelsk Halvdagsprøve


Nå er jeg nettopp ferdig med en halvdagsprøve som tok en og en halv time.. Snakker om halvdagsprøve.
Den handlet mest om miljøet. Eller, den handlet jo egentlig bare om miljø og global oppvarming.
Jeg var skikkelig konsentrert i begynnelsen og tenkte "dette skal jeg klare, det blir 6!"
Men mot slutten, ble det så kjedelig og jeg begynte å "repeate myself."
Så da fant jeg ut at jeg ikke kom til å klare å skrive mer.

Nå ble det på to sider, men jeg tror nok ikke det blir noen toppkarakter, siden den teksten som skulle være litt lang, ble på en halv side...












MEN OVER TIL NOE HELT ANNET!

I går var jeg, Sandra, Therese og Lill på kino. Vi så "Paranormal Activity." Den var bra, filmet som "The Blair Witch Project." Altså med vanlig kamera som en person i filmen holder/styrer. Det var sykt realistisk, bortsett fra da han fyren ble kasta inn i kameraet. Filmen holdte egentlig ikke til mine forventninger, men det jeg hadde forventet meg, hadde vel bedre passet med en 18-års grense.
Den begynte kjedelig, og jeg tenkte "skal det være så kjedelig i hele filmen?" Men det endret seg da det begynte å skje ting. Det var sykt spennende, men det verste var nok da hun jenta, Katie, ble dratt ut av senga og bort gangen, og det siste da hun sto på gulvet, gikk ut av rommet og begynte å hyle, og kjæresten hennes Micah fulgte etter. MEN nå skal ikke jeg avsløre alt her, hvis du skal se den. Det er ikke det, man kan jo finne sammendrag og synopsis, men uansett. Jeg skriver ikke mer. Så jeg anbefaler uansett å se den :)

Ingen kommentarer: