tirsdag 2. november 2010

Bitt av basillen. Igjen.

Her er forresten bildet av bursdagskortet jeg kjøpte til pappa i gave.

Jeg har herved blitt "bitt av basillen" igjen. Det er noe jeg sier når jeg blir hekta på "The Sims." I dette tilfellet Sims 2. MEN, jeg har bestilt The Sims 3, The Sims 3: Reisefeber og The Sims 3: Helaften. For til sammen 677,50 kr. Så vet du det. Uansett, jeg gleder meg sinnsykt, men lurer på hvor lenge denne basillen varer.

I dag er det tirsdag. Og i morgen er det onsdag (haha, som om du ikke skjønte det). Uansett, vi har gym kl. 0815, styrketest og nordlie testen. Jeg gruer meg noe sinnsykt! Hater gym. Pluss at vi har skole helt til 15.40. Og blir en lang dag. Derfor gleder jeg meg til i morgen kveld, for da er vi ferdig med onsdagen for denne uka. Woho!

Det høres rart ut, I know. Men akkurat nå er jeg så skolelei at det frister å skulke hver eneste morgen. Men det kan jeg jo ikke. Heldigvis er det bare ett og et halvt år igjen av Fauske. Men så var det: hva skal jeg bli? Akkurat å tenke seg fram til det, gidder jeg ikke på bloggen.

Planen for i kveld, er: spille mer Sims, se CSI: Miami, pakke sekken, pakke gymbagen, SOVE

Ingen kommentarer: