onsdag 22. april 2009

Dagen i dag

Nå gidder jeg ikke lengre å starte blogginnleggene mine med at "det er lenge siden jeg har blogget". Det blir liksom litt ensformig. Men jeg kan jo heller fortelle om den utmerkede, strålende, muntlige prøven vi hadde i dag i Geografi. Vi hadde om elvene, øyene, fjellene, fjellkjedene og havene/innsjøene i Europa. Og da vi nevnte et land måtte vi også si hva hovedstaden var i det landet.
Det var skummelt for jeg måtte være først. Og da fikk jeg jo mindre tid til å lese (Jeg hadde ikke lest i det hele tatt).
Men det gikk bra. Da vi skulle få karakterene sa Edel at det var en veldig bra prøve, at jeg var best i klassen og at det ble en ren 6. :D
Gjett hvem som ble glad!!
Og i sistetimen fikk vi tilbake nami-prøven om lys og syn. Jeg fikk 5+.... Jæhh.

Så var jeg i bursdag i kveld. Hos Bjørk. Hun ble seks år. Det var i grunnen ikke så veldig morsomt der, men det var vel sikkert fordi at de voksne satt og diskuterte strikking, hekling, lappeteknikk og slike samtaler som de der voksne altid fører. Ja og ingen der bortsett fra ei "snakkedame" hadde hørt om Dollarstore :O
Så.. Dro vi hjem og istad klarte jeg å stikke hull på BCGen igjen!! Og nå skal jeg ikke begynne å forklare detaljert hvordan det så ut (>.<)

Nå hører jeg på musikk(videoer) på RealPlayer. Så skal jeg gjøre matteleksa og legge meg.
Sånn, "i mårra e d skoledag!"

Såeh, Vi blogges "snart"
;D

Ingen kommentarer: