fredag 15. mai 2009

Diverse

Det er snat sommerferie! :D Jeg gleder meg. For snart to uker siden fikk vi vite at vi kom opp i matte. Og på onsdagen (13. mai) hadde vi skriftlig eksamen. Jeg tror det gikk bra til og være meg.
Så er det egentlig ikke så mye nytt..
I dag på skolen måtte vi hakke ut torv for å legge på den gamle gapahuken ved bålplassen. Og nå er det ekstremt varmt ute. I går var det 30 grader på trappa og i dag er det 25.
Vel tilbake til skoledagen. Etter vi var ferdig med gapahuken fikk vi pannekaker og vafler som Rebekka og Therese hadde lagd. Da vi var ferdig å spise spilte vi langball. Så hjalp jeg Rebekka og Therese med å rydde og vaske på skolekjøkkenet. Så skulle vi finne på noe med vaflene som var igjen. Vi gav en til Bodil, en til postmannen, to til Halvard og resten satte vi oppe på lærerværelset. Det måtte sett rart ut at vi løp over hele skoleplassen med vafler på ei rist: "BOOODIL, VIL DU HA VAFFELKAKE?" og "VEEENT, POSTMANN, VIL DU HA VAFFELKAKE".

Nå har jeg gått en liten tur med Tyra. Siden jeg måtte henge opp en 17. mai-plakat. Nå skal jeg spise middag og ut på trampolina. Og nå skal jeg oppdatere alle facebook-spillene jeg bruker, og mens jeg gjør det hører jeg såklart på Nickelback og Sirenia :D

Blogges kansje :p

Ingen kommentarer: