lørdag 12. september 2009

Helg - Heftig!

I går skjedde det ikke så mye på skolen. Vi hadde vår første "presentasjon" av et gruppearbeid for klassen. Og jeg var NERVØS. Så hadde vi fotball ute i regnet i gymen.
Så kom høydepunktet med hele dagen. Siden jeg hadde fått penger fra sommerjobben, gikk jeg og Rebekka ned til banken. Jeg skulle først se hvor mye penger jeg hadde på kortet. Og det var faktisk så meget som 7700 og noe.. Så skulle Rebekka ta ut penger. Da vi skulle gå kom Gønner. Så gikk vi til Amfi. På veien dit, kom Kaja. Vi gikk rett inn på Cubus. Der kjøpte jeg meg en nattbukse, hårfarge, lipsyl og 6 par sokker (!)
Therese kom og da vi var ferdige på Cubus, gikk vi på Risøe. Der kjøte Kaja og Therese seg en skinnjakke og Rebekka kjøpte en genser.
Klokka var blitt halv fire og vi gikk på Rema. Der kjøpte jeg meg brus og søppeldynga. Altså siden jeg er alene hjemme denne helga.
Da jeg kom hjem dusjet jeg også så jeg på Valg o9 (!) og jeg la meg tidlig.

I dag sto jeg opp kl. 1100. Så gikk jeg ned på dataen og på msn. Så har jeg (og Tyra) sett Jump in. Haha, så nå skjer det ikke så mye. Jeg skal prøve å rydde ferdig rommet mitt, men får se hvor mye jeg gidder. Det er liksom så kjedelig.
Jaja, blogges!

Ingen kommentarer: