søndag 13. september 2009

Helga er over

I dag er det søndag. Egentlig liker jeg ikke søndager så veldig godt. Det er jo siste dag av helga. Men søndager er jo også bra når man slipper å stå opp tidlig.
Mandager må være en av de beste dagen. Uten om at man må stå opp tidlig og gjøre lekser. Ja pluss at det er så mange dager igjen før helga.
Ja skole er slitsomt.
Nå er det vanlig mandag i morgen, klungsetmarka på tirsdagen og onsdag og torsdag skal klassen til Bliksvær. Fredag blir en kort dag. Da har vi ikke gym. Noe som vil si at vi bare har 4 timer på skolen. Da kan det jo gjettes hvem som skal i gata. :D

I dag! har jeg bestilt fra platekompaniet. Det var så godt, men jeg skal bestille på nytt om ikke så lenge. Jeg bestilte: Wild Child, Den Sorte Orm - Serie 1-4, Mars Attacks!, Pee-Wee´s Big Adventure, Sjokolade, Finding Neverland, Yes Man, American History X, Den Fantastiske Historien Om Benjamin Button, A Nightmare On Elm Street, Dum og Dummere, Blow og Mr. & Mrs. Smith. Så kjøpte jeg også en CD-plate - Vanessa Paradis - Divine Idylle.

Nå ser jeg også på telefon, for dette går bare ikke lengre:
En tarvelig, treig, stygg, gammel, ripete, hakkete, godt brukt, ikke-skinnende telefon.

Ingen kommentarer: