fredag 26. mars 2010

Om gymmen ++ :)

Så.. I dag hadde fri de første to timene, så jeg, Rebekka, Annika og Kaja tok selvfølgelig halv ni-bussen. Da vi kom fram til klasserommet var jo typisk nok "Kurt James" der.. Så på den måten var det ingen vellykket start på dagen.
I engelsktimen leste vi og gjorde oppgaver. Ikke at det er noe interessant. Så hadde vi matte og i femtetimen hadde vi gym.

Vi skulle spille innebandy. Vi ble delt inn i fire grupper. Jeg kom åpå gruppe med Pia, Steffen, Julie, Julianne, Martin S og Kjell. Det ble noen mål, og ganske mange "ikke-mål" for å si det sånn... Det som er så kjedelig med innebandy er at siden vi er fire lag, blir det jo ganske mye venting og også når det skal være bare tre stykker fra hvert lag når vi spiller. Så det vi ble jo stående mye og vente. Og da er det jo bare logisk at det ble en rolig gymtime.
Og forresten.. Ikke gjør narr av bildet mitt. Det er bra til at jeg var skikkelig motivert i begynnelsen (yey, e skal lag et skikkeli bra bilde av gymmen), til jeg ikke var så motivert lengre, OG det er laget av meg i paint, faktisk.

Da gymtimen var ferdig, lastet jeg ned "The Vampire Diaries" Episode 15. Noe jeg har ventet på i ca. 1 måne. Den var ganske bra, men jeg hadde trodd vi fikk vite litt mer om han fyren som kom ut av gravkammeret..

Ingen kommentarer: