onsdag 7. april 2010

Coulda, Woulda, Shoulda

Jeg kunne (skulle, burde) skrevet om påskeferien, disse dagene, tafikkalt grunnkurs kanskje og skole. Men jeg føler rett og slett ikke at jeg gidder det enda.. Det er noe med den sida. Jeg føler for å blogge helt til jeg kommer til den, men neida..

Det er bare en ting... I dag bladde jeg litt (langt) ned i bloggen. Nermere bestemt begynnelsen av 2009. Der fant jeg mange skoleinnlegg om alle 5ere og 6ere jeg fikk. Det er uheldigvis ikke tilfellet lengre.. Senest i dag fikk vi tilbake heldagsprøven i norsk bokmål(!) og jeg fikk 3+!! Makan til ELENDIG heldagsprøve skal man lete lenge etter.... Det sier jeg bare.. Vi fikk også tilbake matteprøven og den fikk jeg 4+ på. Det var bra, men jeg følte jeg kunne gjort det bedre.. Når jeg ser på svarene kan jeg jo begynne å lure på hva jeg tenkte da jeg skrev alle de feile svarene...

Men nå er det natt.. Og i morgen kan jeg heldigvis benytte meg av sjangsen til og ta halv ni-bussen. Woho!

Ingen kommentarer: