søndag 11. april 2010

Kjedelig Skolearbeid.

Jeg sliter seriøst i dag. For, nemlig, i dag er dagen hvor gyminnleveringa skal leveres inn. Vi har fått veldig lang tid på oss, faktisk over en måned. MEN jeg har prøvd og begynne nå i en og en halv time. Uten et videre vellykket resultat... Det eneste jeg har fått gjort er å åpne tre faner om styrke og bevegelighet. Det sier litt.

Da oppgavene ble lagt ut, gjorde jeg den første oppgaven av åtte oppgaver (og det tok en time). Men så ble oppgavene endret fra åtte til seks. Det vil si at to oppgaver ble borte, hehe. Og den eneste oppgaven jeg hadde gjort, var jo selvfølgelig en av dem som ble borte. Så det ble tilbake til start. Og det er ufattelig kjedelig. Dette er jo en stund siden nå, men jeg har som sagt ikke fått gjort noe mer. Dette blogginnlegget er også et bevis på hvor kjedelig dette er og at jeg vil gjøre mye istedet for dette skolearbeidet.

Over til noe annet. Men allikevel ikke... Uansett, for noen dager siden bladde jeg ned til begynnelsen av 2009 da jeg gikk i 10. klasse. Jeg fant visse interessante innlegg om mine 5ere og 6ere på diverse prøver.. Og blant annet den "verbale blomsten". Jeg krymper meg med tanken på alle 3ere og 4ere jeg har nå.. (Eller, det gjelder ikke i matte..) Og jeg har funnet ut at jeg må prøve å skjerpe meg. Men det vil jo selvfølgelig ta litt tid. Jeg begynner med gyminnleveringa og i nestse uke skal jeg jobbe med samfunnsfagprosjektet om "Den etniske konflikten på Sri Lanka," uff så kjedelig..
Du kan tro det er kjedelig, men ikke på en kjedelig måte liksom.. Det er kjedelig på en skolekjedelig måte, hvis du forstår.. For det er jo ikke vanlig kjedelig, neida, for det liker vi. Men det er ikke særlig fristende med skolearbeid i helga (eller uansett) og da blir det liksom en egen type kjedelig.. >.< SÅ KJEDELIG

Ingen kommentarer: