fredag 16. april 2010

Skolearbeid med tidsfrister

Det er noe med skolearbeid og tidsfrister. Det blir liksom aldri gjort før i siste liten. Akkurat som med den gyminnleveringa (litt lengre ned i bloggen) og som i dette tilfellet: engelskinnlevering. I dag skulle et "essay" leveres på it's learning. Og dette har vi visst om i kanskje to uker, men neida. Jeg begynte i går kveld. Skrev hele en setning. Så ble resten gjort i kveld. Og rett før tidsfristen ble jeg altså ferdig. Det ble ikke noe langt, neida, en side... Og den ble levert nøyaktig 13 minutter før tidsfristen.

Det overrasket meg ikke i det hele tatt, dette med leveringstiden min. Ikke i det hele tatt. Men som sagt skal jeg prøve og skjerpe meg. I helga (på søndagen (a)....) skal jeg skrive labrapport om det forsøket vi gjorde med solcelle-greier på onsdagen. Og jeg må vel også begynne på samfunnsfagprosjektet vårt som skal være ferdig den 23.

Som sagt, ikke overrasket i det hele tatt......

Ingen kommentarer: