fredag 23. april 2010

SRI LANKA - woho!


Du trenger ikke lete lengre! (Etter noe kjedelig, for de trege). Her er noe av det mest kjedelige jeg noen gang har vært borti. Den etniske konflikten på Sri Lanka! Det er samfunnsfagprosjektet som skal leveres om ca. fire timer (i følge "it's learning"). Jeg angrer på at jeg valgte det der. Men sånn går det når man skriver "konflikt" i søkefeltet på google, og velger det første som kommer opp (eller i dette tilfellet, det andre).

Men nå skal ikke jeg klage.. For grunnen til at jeg synes dette er kjedelig, er nok at jeg ikke forstår noe av det jeg skriver om. Nå skal jeg skrive videre slik at det kan leveres før tidsfristen går ut (A). Hvis jeg klarer å konsentrere meg, noe jeg skal klare, så tar det nok ikke alt for lang tid....



Weho!

Ingen kommentarer: