fredag 17. juli 2009

Hyttebok

Haha. Da jeg var på hytta på Hammerfallfjellet leste jeg litt i hytteboka:

Jeg, Eline asså og Johannes, Pappa vi fant en fisk som var ja du-vet jo 55 cm
Den var rotten hadde mye alge på seg og den stinket pyton jeg tok bilde av.den rotene fisken. Jeg samler steiner som er fine vi fant en bærr krystall vi fikk ikke til og ta den løus for den satt fast på berge! Jeg har laget mere båter (ike så mange)
Vi har også vert ved lirsjh-møllnelv vatene. (Deer 2 dager til jeg skal begynne i 4 klasse)
- 2002

Hei jeg har kjørt opp hit til hytta i lamme Pappa jeg ble litt redd når vi kjørte opp og ned i noen bakker.med skutern
hilsen Eline 8 år.

Hei jeg heter Eline og jeg og bestemor-har laget havnebaseng og jeg har lagd.mase-båter og hatt fårestilling.

Alt dette var selvfølgelig en blanding av store og små bokstaver (mest store). Og store tegninger.

1 kommentar:

AnnikA sa...

haha, nu fikk e me en go latter xD