torsdag 9. juli 2009

Is that a banana in your purse, or are you just happy to see me?

Nå er det snart gått fire uker av sommerferien. Og det er kanskje på tide med en ny oppdatering:








Jeg har brukt sommerferien til å sove og se på Sex and the city. Snakk om fritidsproblemer!
Vel. Mandag 22. juni var det jo vitnemålsutdeling, så jeg må vel skrive opp karakterene:

Engelsk Skriftlig: 4
Engelsk Muntlig: 4
Fordypning i engelsk: 5
Kunst og håndverk: 4
Kroppsøving: 4
Matematikk: 4
Mat og Helse: 5
Musikk: 5
Naturfag: 5
Norsk hovedmål, skriftlig: 5
Norsk sidemål, skriftlig: 5
Norsk muntlig: 5
Religion, livssyn og etikk: 5
Samfunnsfag: 6
Entreprenørskap: 6

Eksamen matematikk, skriftlig: 4
Eksamen naturfag, muntlig: 4

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Etter jeg offisielt var ferdig med Røsvik Skole, snudde jeg døgnet totalt. Det vil si at nå legger jeg meg i ett-tida på dagen og står opp på kvelden. Noe jeg har planer om å snu litt på, men det er ganske vanskelig.

Platekompaniet:
Hadde jeg bare vært rik! Platekompaniet er den perfekte plassen for å drømme seg bort. Siden jeg, den fattige, ikke har så mye penger må jeg bare vente -.-''
MEN siden jeg får 100 kr. hver uke, så skal jeg nå bestille "The Duchess". Men jeg vet ikke når. Helst med en gang, men det klarer mamma å sette en stopper for. "Rydd stua", "støvsug", "vask". VelVel.. Noen som tilfeldigvis skal bestille? :D (A)







Vel i allefall. Til helga skal vi til Øynes. Og da skal jeg bade, uansett!
Så får vi se hvor mange uker det blir til neste gang jeg blogger ;)

Ingen kommentarer: