tirsdag 12. august 2008

12. August

Nå er jeg endelig inne her igjen.. Hadde faktisk glemt bloggen siden jeg har fått meg facebook å greier ;o
Nå.. Vi er fremdeles i Kristiansand, men har planer om å kjøre tilbake til Kongsberg i morgen.. Men før vi drar i morgen er det en del ting som skal fåregå :D
1. Jeg skal møte Gina Merethe i gågata i Kristiansand sentrum (Y) Jeg gleder meg til det ! Vi har vært brevvenner før.. Tror vi møttes gjennom tl-klubben :$ I allefall, jeg har aldri møtt henne, men så får jeg jo gjøre det i morgen :D
2. Vi skal ut å spise pizza med Nora, Mads (tror jeg) og Nils Kristian.. Jeg vet ikke hvor, men det blir sikkert en hyggelig avslutning på besøket her.
Ja og forresten ! ;P
Vi var på GameZone i sentrum i dag, og der forsvant pengene i en fei skal jeg si ! Jeg kjøpte meg en dansematte som heter "Wii Dancing Stage Hottest Party" eller hva det var. Åsså sto valget igjenn mellom "Wii Super Paper Mario" og "Wii Super Smash Bros Brawl.".. Men valget falt på Super Paper Mario.. :D
Så nå gleder jeg meg virkelig til å komme hjem.. Btw. det er den 14. Jeg kommer hjem.. Og det er også Kajas 15-års dag.. Om 2 dager :D
Når jeg kommer hjem skal jeg bo hos Rebekka ( mitt 2. hjem ). Der skal jeg bo til mamma kommer hjem fra Kongsberg. Hun kommer ikke hjem før etter skolestart.
Jeg skal btw. Begynne i 10. Klasse nå til høsten ( hvor ble det av sommerferien ? , men det er akkurat som om jeg vil hoppe over 10. Og gå rett på 1. Men jeg vet ikke hvorfor.. :S

Klokken er 21.02 og vi har nettopp spist middag.. Spaghetti og Koteletter xD
Så nå skal jeg gå å spise fruktsalat :)

Ingen kommentarer: