torsdag 14. august 2008

15. August

I dag stod jeg opp i Kongsberg. Jeg spiste boller til frokost, så dro jeg og mamma til gardemoen. Det tok 2 timer ;o
Så tok jeg flyet til bodø.. noe som tok en time og ti minutter
Jeg fikk GANSKE vondt i øret når vi skulle lande, og jeg kjenner enda at jeg ikke hører like godt :S
Når jeg kom til Bodø ble jeg hentet av Wenche og Michael.
Så kjørte vi til Fauske på Rema..Der traff vi Rigmor som skulle "overta" meg og kjøre meg til Røsvika :D
Når jeg kom hjem dro hjeg hjem med de nye wii-spillene. Så ringte det på døra. Det var Rebekka. Vi spilte Wii (Dansematte og Super Paper Mario)
Så så vi Annika utenfor. Vi vinket og hun kom inn :)
Så stekte vi oste-panetter og pommfri <3
Så så jeg og Rebekka "Barbie og Nøtteknekkeren" på VHS (!) :P
Før vi gikk hit til henne å spiste kveldsmat. Siden da har vi nerdet her på nettet :D

Ingen kommentarer: