tirsdag 5. august 2008

Kongsberg

Akkurat nå for øyeblikket sitter jeg i Kongsberg. Kan ikke akkurat si at jeg er så fornøyd med byen :S Men di selger veldig god kebab på en plass som heter "Saras Kebab" eller noe sånt.. Etter jeg hadde bestilt en i pita-brød gikk vi å satte oss ved en lang steinhylle å så på "Lågen", elva som renner forbi Kongsberg. Mens vi spiste, kom det etterhvert en drøss med ender og gåser :) De kom for å få mat. Tilslutt prøvde vi å telle dem. Jeg tror det var 14 eller 16 av dem. Tilslutt hadde jeg nesten ikke mat igjenn ! Da vi skulle gå hadde jeg enda litt kebab igjenn så jeg matet fuglene med resten. En gås ble så ivrig at den begynte å spise av gaffelen min x) Da fikk jeg sjangsen til å stryke den. Så begynte vi å gå hjem. Vi gikk innom en KIWI-butikk på vei hjem. Der kjøpte jeg meg en is. Det var en av de nye sortene. Den heter SPICY. Det var den med kaktus-sorbet. Var overraskende god faktisk ;) Så bar det hjemover "på orndtlig" :) Vi skulle bare innom Raumyr skole for å se hvor lillebroren min skal gå på skole i 3 år framover...

Ingen kommentarer: