onsdag 6. august 2008

6. August 2008

Klokken er over midnatt (selvom klokken viser noe annet på bloggen) så jeg burde egentlig kalle det i går, men jeg sier i dag.. Så. Idag våknet jeg av at Mamma ropte: "stå opp! Vi får snart besøk!". Så jeg sto opp, og gjorde meg klar, men vi fikk ikke besøk før ca. 2 timer etterpå. Det var ei som ether Sissel og sønnen Harald. Det er Sissel som eier dette huset vi bor i. Da de dro hjem, dro jeg, Johannes og Mamma på KIWI. Der kjøpte vi pålegg og ingredienser til vafler. Så fikk vi en is. Jeg kjøpte meg en Fruktnøtt og to pakker tyggis. Fruktnøtten skal jeg spare til i natt når jeg skal se Åndenes Makt, og JA jeg skal pusse tennene etterpå ! Da vi kom hjem begynte jeg å steke, fordi jeg måtte .. Da vi var ferdige å spise, bar det videre til PCen. Her har jeg nerda siden da :$
Driver for det meste med apejakt på nettby :)

Ingen kommentarer: