tirsdag 21. oktober 2008

21. Oktober, Tror jeg ....

Jeg tror det er 21. Oktober i dag, men jeg er ikke helt sikker.. Eller jo, på en måte.. Jeg vet det er den 21. Oktober i dag, men over halve dagen har jeg gått rundt og lurt på hvilken dato det er i dag.. Men nå vet jeg altså at det er den 21. :D

I dag startet dagen med at telefonen ringte.. Det var min kjære vekkerklokke ._.
Klokken 07.42 klarte jeg å komme meg opp av senga. Det var ikke lett, tro meg..
Men altså.. Så dro jeg hjem å hentet en matboks og slapp "Pooshan" inn.. Egentlig heter han Potus, men det høres så dumt ut når jeg sier det så jeg sier Pooshan :P
Vel iallefall.. Så dro jeg tilbake til Rebekka der jeg spiste frokost.. Så lagde jeg meg skolemat. Da klokka var ca. 08.10 måtte vi begynne å gjøre oss klar siden vi skulle til Straumen.. Så tilslutt endte det med at jeg og Rebekka hastet bort til skolen.. Det hadde vi ikke trengt for bussen gikk ikke før klokka 09.30 sånn ca.. -.+
Så da bussen kom satte vi oss på, før den bar oss til Straumen Skole -.-

Da vi kom til Straumen, gikk vi opp til det rommet der det skulle være sånn forelesningsgreier med en russisk krigsfange.. Det var ganske kjedelig for han bare snakket på russisk hele tiden og dama som oversatte kunne ikke snakke godt norsk og hun satt å blåste i mikrofonen hele tiden + at det var veldig dårlig luft der inne og vinduene var lukket.. Jeg holdte på å sovne..

Da vi kom tilbake til skolen slapp vi matte :D Men så i friminuttet kom en lærer å sa at vi måtte ut og at vi ikke hadde inneværing selvom vi hadde det.. :@ DA !!! Det var like før det klikket for meg..
Men resten av skoledagen hadde vi vanlig dag ....

Da jeg kom "hjem" fra skolen dro jeg hjem å ordnet med Pooshan.. Så dro jeg tilbake, spilte masse Rock Band.. Er blitt ganskepanske god på trommer btw.. :D
Så dro vi til fauske for å se på Leonards n00be-karate, de gjorde jo nesten ingenting :O Hvordan kan folk da kalle Shorin Ryu for "denj mjuke karatn" ???
Vel... Så dro vi til narvesen der jeg kjøpte tyggis, slush og en klubbe...
Så dro vi hjem og jeg for hjem for å slippe ut Pooshan..
Så nå skal jeg opp å spise kveldsmat :D

NATTA !! :PP

Ingen kommentarer: