mandag 20. oktober 2008

Siste innlegg i dag :P

Nå skriver jeg det siste i bloggen min i dag :PP
Det har vært en lang dag i dag og hvis jeg setter meg ned å tenker på alt som har skjedd i dag, begynner jeg å tro at noe av dette skjedde i går.. Snålt :o Avogtil er det liksom plass til så mye i en dag, mens andre dager er de borte med et "knips"...

Har nerda med Rock Band ganske mye i dag.. Det ser du vel på innleggene litt lenger ned :P
Har vært ganske morsomt... Begynner å bli god på trommer, på easy vel og merke x-D
Men det er da gøy fordeom.. Da har man jo noe og gjøre, mens dagene går... Mamma er i syden -,-
Med koret ... Hun kommer hjem på torsdagen og da skal vi til Fauske *Jippi*

Den turen jeg gikk med Chrissie i dag var jo som sagt lang.. Jeg har skrevet det opp før, men jeg vil bare gjenta hvor flink jeg var :D Men det var helt uvant, siden Tyra alltid drar i båndet, mens med Chrissie måtte jeg liksom se bak for å se om hun fortsatt var der :P

Nå er det forhåpentligvis ikke lenge til GH3 til Wiien kommer :P Jeg vet det Leonard, du synes det er ut nå som du har Rock Band, men jeg synes fortsatt det er morsomt :D
Da får jeg jo en ekstra gitar gratis, siden de sendte den feil først =)
Det blir morsomt.. Pappa har sendt en gave fra Kongsberg.. Jeg tror det er en bok (a)

Så nå... Dagen i dag har jo som sagt vært lang.. Men nå er det kveld.. Skal stå opp i 7-tiden i morgen ._.
Det er ikke morsomt.. Jeg blir så trøtt |-)
Det var litt uvant i dag å få servert vafler til kveldsmat :S Men det var jo godt ( helt til jeg ble kvalm xD ), så jeg skal ikke klage ;)
Skal nerde litt til før jeg legger meg å leser DONALD DUCK-blad helt til jeg blir så trøtt at jeg sovner :P Gleder meg sykt til jeg får ny PCladder slik at jeg slipper og være avhengig av å låne andres laddere.. Og tenk om ingen har en Acer Aspire ??? :O
Da blir jeg datafri ! :oo Og det er ikke morsomt .. :S
Det nest siste jeg skal si i kveld er at jeg synes "profilen" min her inne på blogspot ble fin etter jeg endra den.. Å dere skal ikke komme å klage ! :D

Så da.. Det siste ordet i denne bloggen for i dag blir vel da: Natta ! :D

Ingen kommentarer: