mandag 20. oktober 2008

Rock Band

Nå har jeg, (Emo) Richard og Leonard spilt Rock Band en god stund...
For å si det enkelt: JEG RULER ! :D
Nettet er på en måte klikk for jeg kommer meg ikke på nettby, men alt annet tilogmed Facebook (!) kåmmer jeg meg inn på.. Og hvis jeg en skjelden gang kommer meg inn på nettby varer det ikke lenge :S
Så nå skriver jeg blogg og er på facebook.. Har bestemt meg for at bloggen kun skal inneholde bokmål og ikke nord-norsk, siden det er så mange søringer i norge xD
Jeg vet at det ikke er helt slik lenger ned, men jaja... "Gjort er gjort" og jeg gidder ikke egentlig å bry meg mer med det.. x-D Det får heller være slik for nå skal jeg bare fokusere fremover i bloggen på en måte :P
Vil kanskje si at tittelen på dette innlegget ikke passer helt, siden det står at det skal handle om Rock Band, men men ... Det handlet jo om det først og det gjør jo folk oppmerksom slik at de gidder å lese... Så begynner det kjedelige og folk slutter å lese .. Begynner å få vondt i hendene mine siden jeg har spilt så mye gitar og trommer på Rock Band ( Nå handler det om Rock Band !!! :D ).. :S

Vel... Har skrevet ganske mye nå.. Får heller spare litt skriving til jeg skal legge meg =)
Det er enda en liten stund til :D
Må hjem å hente KRL-permen ( Jeg vet det heter RLE nå, men det gidder jeg bare ikke å skrive :P ) siden vi har KRL  i morgen :S 
Jeg vet ikke om jeg har gjort all leksa .. :S 

Oj... Jeg skulle jo slå av :P Jaja .. Vi "blogges" om noen timer eller noe sånt :P

PS! :D
Vi skal til Straumen i morgen med skolen ._.
Det vil si at jeg skal være på skolen kl. 08.15 eller noe sånt :O
Føler meg trøtt bare jeg tenker på det :S

Ingen kommentarer: