torsdag 23. oktober 2008

Kveldssummering

I dag har jeg som sagt vært på skolen..
Da jeg dro hjem fra Karoline og Sandra, begynte jeg å rydde siden mamma skal komme hjem i kveld :SSå har jeg spilt rock band (!) xD

Nå skal jeg legge meg siden det er skole i morgen -.-
Men den positive siden er jo at det er siste skoledag før helga og ikke minst bursdagen min x)
Så da får jeg GH3 og en bok, men jeg vet ikke hvilken bok (A)

Men nå skal jeg være en liten stund på nettby og facebook, før PCen blir så lite strøm på at jeg må logge av.. -.-
Skulle ønske jeg kunne kjøpe nye batterier til PCen slik som med digitalkameraet ..
Jeg må liksom være avhengig av strømkabelen, og det går jo ikke så bra siden den er ødelagt, jeg fikk en ny og det viste seg at den og var det !! Jeg HATER det ._.

Har du egentlig tenkt på hvor mye man tenker i løpet av en dag ??
Eller et helt liv ??? =O
Jeg klarer ikke å se det for meg
MEN ! Det kan jo være det samme for nå skal jeg logge av bloggen min, nerde ferdig før jeg skal "parkere tøflene" for kvelden, selvom uttrykket "å parkere tøflene sine" egentlig betyr å dø xD Men så skal jeg jo ikke dø i natt (forhåpentligvis), slik at da sier jeg det bare siden jeg snart skal sove og da går jeg jo i "dvale" ...
Når jeg tenker på det... Døgnet skulle hatt så mange timer mer ! Slik som at det var beregnet plass til å sove i ca. 20 timer.. Det hadde vært fint, så skole i kansje 5 timer og andre "fritidsaktiviteter" resten av dagen som var kanskje ca. 10 timer :D Da hadde det vært sånn ca. 35 timer i døgnet ;) Det var jo ikke sååååå stor forskjell (a)

Vel nå MÅ jeg logge av.. Veeel.. Ikke eegentlig, men nå sier jeg at jeg må logge av og da må jeg det :D "Jeg er min egen herre" x)
Ja så snakkes/blogges..
Sånn HAAADEE =P
:p

Ingen kommentarer: