tirsdag 14. oktober 2008

I dag

Vel ... I dag har jeg vært på skolen (!) Faktisk Ö :P
I norsk-timen holdte jeg på å sovne.. Det var like før !
Så klokken 13.50 fikk vi gå, 10 minutter før tiden =)
Jeg sto å ventet på bussen sammen med Lill og de andre. Bussen kom å vi betalte og fant et sete. Så dro vi til Straumen, så Hammerfall og til sist Fauske ;D

Så gikk vi tl Focus-sentret (AMFI), der vi kjøpte slush :P
Så ventet vi på mamma.. Så dro vi på posthuset for å hente GH som visstnok var kommet.. Så bar turen videre til Princess for jeg skulle finne OD-jobb.. Men lederen var ikke der så jeg må komme tilbake i morgen (SKJER IKKE).. Så nå skal mamma høre på Straumen på Coop Prix -.-
JEG SKAL IKKE (!) JOBBE PÅ HOLST ! For da må jeg vaske Ö

Så da vi skulle hjem skulle Kaja og Annika sitte på hjem.. Det var greit. Så dro vi hjem, og jeg åpnet GH, men der var bare gitaren og ikke spillet ! :@ Kjente jeg ville sprenge i fillebiter ! Så nå sitter jeg her med en gitar og ikke et spill ! Vil spille ! :'(
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!! ;@ ;@

Ingen kommentarer: