torsdag 20. november 2008

Dette var bra, ja ikke sant det var det? Ja jeg er enig med deg at det var bra :)

I går fikk jeg PCen tilbake og det var bra, så grunnen til at det er over en uke siden jeg har blogget er jo ganske klar nå da. Det var så bra og få den tilbake for jeg har på en måte savnet den. Nå må jo alle tro at jeg er Avhengig av data med stor a, men sannheten er den at det faktisk går an å leve uten :) Men! Ikke over lengre perioder. :(
Akkurat nå hører jeg på musikk, og det er bra musikk (Lacuna Coil og Guns N Roses for øyeblikket). Oppe står TVen min på. Der er det "The Julekalender" som står på, men akkurat nå er det på pause. Du skjønner; jeg kjøpte hele "kalenderen" i går på PickUp. For og nevne det kjøpte jeg også sesong 4, 5 og 6 av "Sex and the City" i en skoeske :o)
Nå skal jeg fortsette å se film, for mamma kom nettop hjem med Tyra. De har vært på tur. Så da gjenstår det 2 ting: Logge ut og Vi Blogges!! :D

Ingen kommentarer: