lørdag 29. november 2008

Fauske, så sent?

Nå har vi nettopp hatt besøk av Vidar, Mette og Bjørk. Vi har spist pizza og drukket brus. Vidar har spikret fast de nye listene på rommet mitt. Merkelig det der at i samme stund jeg skriver dette begynner jeg å tenke på at jeg virkelig begynner å skjønne det der med å/og ...

Men for å hoppe over på noe annet. Det var egentlig meningen at vi skulle til Fauske klokken 12.00 sharp i dag, men det ble det jo ikke noe av siden jeg ba mamma om å vente til jeg hadde sett ferdig episoden av "Timon og Pumba".. Men da den var ferdig og jeg sa at vi kunne dra, da hadde hun sendt melding til Mette om at de kunne komme med en gang. Og det var klokken 12.00 MERK. De kom ikke før 4 timer senere! Og nå har de altså da nettop dratt. Så nå gjenstår Fauske-turen, men det blir jo da typisk at jeg går glipp av TV/PC mens vi er borte for det er jo tross alt lørdag. Men jeg greier meg vel.
Det er nå jeg begynner å lure.. Hvorfor dra til Fauske så sent. Focus-senteret (AMFI) er jo stengt. Men neida, vi skal på Rema! Men da i allefall skal jeg mase meg til å dra på ICA en tur for der har de det beste tyggis-utvalget :D

Men nå må jeg gå, til alle dere som ikke leser bloggen min. BYE BYE
Slenger tilslutt med et bilde fra www.faceinhole.com som jeg nettop laga :P
Burde vel kanskje si at vi ikke bør bli kjent XD

Ingen kommentarer: