tirsdag 11. november 2008

Jødeprøve og FrostWire

I går hadde Karoline bursdag :D
Og i morgen skal vi ha en stor prøve om jødedommen :S Det blir kanskje den eneste prøven i KRL/RLE før jul, og da blir det en avsluttende prøve. Jeg har lest en del, men jeg må nok lese mer, men først skal jeg sitte på nettet, se Hotel Cæsar og kanskje strikke litt før jeg leser mer :) Det er mye å lese, men jeg skal nok klare og lese igjennom det et par ganger. Men så er det jo det med at man må kunne tingene.
Ja! Og i går fikk vi tilbake engelsk-stilen, og jeg fikk 5/6 :DD Det vil si BRA ! :D

Øhh.. Ja.. Nå driver jeg på å laster ned 3 filmer: "House on the haunted hill", The Messengers og The Nightmare before christmas. I går lastet jeg ned en mappe med 21 sanger fra filmen <3 og raskt har "This is Halloween" gått inn på yndlings-lista :)
Jeg laster ned med FrostWire og nå "i skrivende stund" (xD) er den kommet på 18 % :S
Mens House on the haunted hill er på 88 % og The Messengers enda er på 0 %
Men jeg har jo ikke akkurat noen garanti for at når DU leser dette, at prosentene står på det samme.
Nå er planen min å få ferdig iallefall 1 film før jeg ser HC :) MEN det kan kanskje bli litt vanskelig, men som sagt skal jeg få det og til. Men nå kommer Mamma snart hjem og det gruver jeg meg egentlig litt til, for hun slår på alle lysene når jeg ser på TV -.-
Også begynner hun å snakke høyt når jeg skal høre på Tven ._.

Vel, vel, vel.. Det begynner kanskje å bli litt mye nå så jeg skriver heller litt mer i kveld :P
Jeg blogges ;)

Ingen kommentarer: