onsdag 12. november 2008

Vi hadde jødeprøven i dag.. Det gikk bra helt til jeg blandet alle festene deres. jeg skulle skrive om Sabbathen, påsken, purim og løvhyttefesten... Men! Jeg tror jeg blandet litt fra alle festene deres :S
Karoline hører på ELENDIG musikk ._.
Jeg skal få skrivebordet mitt opp i dag, men det blir nok en stund til jeg får flyttet inn, men egentlig vil jeg flytte inn nå. MEEN det er vel ikke akkurat så mye jeg kan gjøre med det.. Åhh..

Noe annet nytt? Ja. Ladderen til pCen min er nå ødelagt på nytt og jeg har IKKE gjort noe for å forårsake dette. Jeg er så sint at jeg kunne SKUTT de på Kopi og Dataservice. :@
Og på Fredagen skal jeg ha med PCen på skolen for å ordne elevbedrifts-brosjyren, MEN jeg har jo ikke ladder ._. Jeg må ha ladder og jeg lager IKKE (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ny brosjyre :@@

Ingen kommentarer: