søndag 30. november 2008

Dagen I dag :P

I dag stod jeg opp kl. 12.35... Vel ikke akkurat helt på minuttet, men hva bryr vel det deg? Hvis jeg nå skal fortsette, sier jeg at jeg gikk ned og der lå Pooshan og Tyra i hver sin stol. Jeg lurte litt, siden det er uvanlig å se de to i samme rom uten at Tyra står å logrer med snuten sin overalt på Pooshan, mens hun "vasker" han over hele hodet så han blir våt.. Vel det var nettopp det hun ikke gjorde.. Så satte jeg meg ned og spiste litt potetgull.. Den der "naturchips". Den blå. Så gikk jeg opp og åpnet en pose med Mummi-tyggis. Den er faktisk god. For de som lurer er den å få kjøpt på Nille for 13 kroner elns. Så så jeg to episoder av Sex And The City. Så gikk jeg nå hit for å koble meg på nettet for å skrive.
Til de som lurer eksakt hva jeg gjør på PCen, får dere vite det akkurat nå: Jeg skriver i bloggen min, er på facebook, laster ned sanger og en film (frostwire og piratebay) og tro det eller; jeg hører på ABBA :o
Og nå ble en sang ferdig, så jeg skal sette på en ny.
Var ikke det nyttig informasjon så vet ikke jeg :P

Ingen kommentarer: