mandag 1. desember 2008

Windows Live Messenger (Beta)

Nå er jeg på Fauske. Bestefar hadde gått en laang tur med Tyra, og sikkert glemt det hele.. For han kom ikke tilbake så Bestemor måtte gå å lete. MEN det er ikke dét som er kremetoppen her.. Neida, for det som jeg er helt opp i himmelen glad for, det skal jeg skrive ned nå:

Etter en anbefaling fra Ulf, hadde jeg lastet ned beta til Windows Live Messenger. Det skulle jeg egentlig ikke gjort, for med det ble alt nytt. Jeg fikk høre nye lyder, ting var gjort omvendt, det var på en måte mer komplisert. Jeg prøvde å avinstallere den, men til ingen nytte. Jeg var fortapt. Så nå skulle jeg liksom leve med den stygge beta. Dette var noe jeg irriterte meg grenseløst over hver gang jeg åpnet msn. Dvs. Nesten hver dag. Dette har vart i noen måneder for gresset var grønt enda. Altså når jeg lastet den ned. MEN SÅ! I dag. Denne dag, dette lyspunkt. For jeg satt og funderte, mens Bestemor var ute og lette etter Bestefar og Tyra. Og da kom jeg på at jeg kunne gå på disken på programfiler. Der kunne jeg finne Windows Live elns.. Men det som jeg hadde tenkt var at jeg bare skulle "reparere" msn. Så det gjorde jeg.
Så logget Lill av, eller.. Ikke logget av, men satte seg på "away". Jeg tenkte at jeg heller fikk avinstallere hele dritten, selvom det kom til å bli vanskelig å miste alle humør-tegnene mine. Så jeg gjorde avgjørelsen av å trykke på uninstall, ved beta-ikonet. Da msn ble borte tenkte jeg med meg selv: "Hva har jeg gjort nå da?". Og da alt var lukket, skulle jeg prøve å logge på Windows Live Messenger (ikke beta!), men da var hele msn borte fortenk!
Så jeg gikk på www.download.com og lastet ned VANLIG msn. Og nå fikk jeg logget meg inn igjen. Det var så morsomt at jeg ropte ut "jess!" Hva annet kunne jeg si i en sånn situasjon?
Og det ble enda morsommere da jeg fant ut at alle humør-ikonene mine fortsatt var der. Jeg er bare så utrolig glad nå.

Og mens jeg faktisk skriver kan jeg nevne at vi har muntlig-prøve i norsk i morgen. Vi skal holde et sammenhengende foredrag om Knut Hamsun (Eller som jeg nettop fant ut at han het: Knud Pedersen Hamsund). Vi skal holde det gående i 5-8 minutter. Jeg har skrevet litt over en A4-side med notater, men det blir vel mer utover kvelden tenker jeg. Men jeg må jo også lese.
Det er jeg jo bare nødt til xD
Og mens jeg også har det ferskt inni skallen: Vi fikk tilbake nami-prøvene i dag. Jeg fikk 4/5 tror jeg .. Ikke så bra, ikke så dårlig.. Jeg tror jeg kunne gjort det bedre. Men best i klassen var Annika og Karoline. Og jeg har en viss tanke om hvorfor Karoline gjorde det så bra ;)

Bloggast (H)

Ingen kommentarer: