lørdag 13. desember 2008

13. Desember, LQTM

I dag, det vil si den 13. Desember er det Lørdag xD
Jeg ble vekket i dag kl. 09.30 !!! :O:O:O Da ble jeg ikke glad. Jeg måtte stå opp med en gang for vi skulle til Fauske. Jada, Mamma og det der koret måtte jo selvfølgelig ha konsert akkurat i dag slik at jeg ikke kunne sove mer -.- Så dro vi til Fauske. Jeg fikk 200 kroner, 100 siden det er Lørdag og 100 kroner til siden jeg måtte kjøpe meg frokost.
Jeg gikk ned fra helsetunet og til mega.. Der kjøpte jeg meg to rosinboller og en solrik. Så kjøpte jeg julegave til Karoline og til Pappa. Så gikk jeg opp til Hauan, til bestemor og bestefar.
De så på TV på sport, så jeg gikk inn på soverommet for å lese "Donald Duck & Co" xD, men gjett hvem som sovnet der! Så plutselig ble lyset slått på og der sto mamma og Bjørk.
Jeg gikk på et annet soverom og fortsatte å sove, helt til mamma sa at hvis vi skulle rekke de siste butikkene måtte vi dra med en gang.

Når vi kom hjem dro jeg til Ulf der Karoline og Sandra var. Og de var hyper. Som vanlig. Da jeg dro hjem i 8-tiden (PÅ KVELDEN) lagde mamma taco. Så gikk jeg opp og pakket inn julegaver. Så nå sitter jeg her og laster ned "The Nightmare Before Christmas"-musikk ^^,
Så skal jeg rydde på rommet og på badet før jeg legger meg...
blogges! LMFAO (._. jeg må slutte med fjortisspråk. Det er stygt. -.-)

Ingen kommentarer: