torsdag 18. desember 2008

Juleferie

I dag sto jeg opp kl. 0802.. Så kl. 0830 gikk jeg til Øystein. Der gikk jeg inn og vi (klassen) spiste frokost der. Etterhvert kom Rebekka og Tina. Når vi var ferdig, delte vi ut julegaver og begynte å gå til kirka. Der møtte vi prestedama som kom med gliset sitt.
Gudstjenesten varte i tre kvarter. Da vi var ferdig fikk vi karakterbøkerne våre. Så gikk vi ut. På vei ut av kirka måtte vi ta prestedama i hånda, og når jeg kom sa hun: "Åjja, så dåkk har fådd karakterbøkern telbake? Hihihi.." Jeg smilte et falskt smil og gikk ut derfra. Så gikk jeg hjem. Jeg la meg til å sove kl. 1100 og sov helt til kl 1800 :O Så sto jeg opp. Nede var det en pakke til meg. Det var skjørtet som endelig kom. Jeg ble så glad. Jeg tok det på meg og det passet :D
Så har jeg nerdet på PCen helt til nå. Jeg prøvde å legge ut bilder i bloggen, men det gikk ikke, så nå har jeg lagt alle ut på nettby i stedet. Tror jeg blir å legge dem ut på facebook "i morgen".
God Natt alle sammen xD
Bloggest

Ingen kommentarer: