lørdag 6. desember 2008

Danseshow?

I dag sto jeg opp i ett-tiden.. Så dro vi til Fauske. Det var litt kjedelig selvom Lill var med for jeg hadde nesten ikke penger. Så skulle vi på et sånt danse-show siden Bjørk skulle danse. Det var egentlig kjedelig for det satt en eldgammel kjerring fremfor som bøyde seg til siden slik at det skulle bli umulig å se. Dessuten satt vi så langt bak at det var umulig å se noe som helst :(
Så jeg og Lill dro ned til gata selvom "AMFI" var stengt. Lill kjøpte seg en ostepølse med bacon på narvesen og vi satt på Hotellet i ca. en time. Så gikk vi til Rema og der var liksom mamma. Så dro vi hjem og spiste pizza. Og jeg så en film på TvNorge som heter "Poseidon". Den var veldig bra. Det dustete med alt er at jeg satt på nettet når filmen var ferdig så jeg GLEMTE å skrive i bloggen -.-
Så dette vil sees som 6. Desember..
Nå hører jeg på musikk og jeg skal legge meg ; )
Før jeg trykker på "PUBLISER INNLEGG" legger jeg ut bilde av en quiz jeg tok (Y)



logo
Hvor i Norge bør du bo?
Du bør bo i Tromsø
Ta denne quizen på Start.no

Blogges (H)

Ingen kommentarer: