søndag 14. desember 2008

Pepperkaker og musikk!


I dag våknet jeg kl. 0930 :O Det var Tyra som var på rommet mitt. Jeg jagde henne ut og sovnet igjen. Jeg sto ikke opp før kl. 1430 :OOO
Også lagde Mamma møsbrømlefse til frokost/middag. Så lagde jeg pepperkaker og glemte Blåfjell. Det første brettet med pepperkaker ble svidd, men ikke resten. Tilslutt fikk jeg så vondt i ryggen av å bake at jeg pakket resten av deigen i en boks, så i morgen skal jeg bake resten.
Så i kveld installerte jeg "Backpacker 3" på PCen. Og når jeg satt og nerdet foran skjermen kom Karoline. Så gikk vi ut, og bort til henne. Hun satte seg på msn og da jeg prøvde å snike meg ut, gikk hun til angrep. Det ble parfymekrig med andre ord xD
Så når jeg sprang ned med Karoline bak meg, ble Svein-Gunnar sint, så vi gjemte oss i gangen. Så gikk jeg hjem, spilte BP3. Nå hører jeg på musikk (Marilyn Manson om du ikke skjønte det), så skal jeg dusje, nest sist skal jeg gjøre lekser (a) og til absolutt sist skal jeg sove :D

Blogger mer i morgen (:)

Ingen kommentarer: