mandag 8. desember 2008

I går og i dag

Åhh. Jeg fikk ikke skrive i bloggen i går siden jeg og Karoline var hos Ulf og så film. Først en film så var veldig kjedelig. Deretter byttet vi til Constantine. Siden jeg nettopp hadde sett den satt jeg og fortalte alt som skjedde ;)
Så dro jeg hjem og jeg la meg.

I dag er det mandag -.- Vi hadde matte-tentamen og den kan jeg umulig få et godt resultat på... Spesielt når jeg brukte en halvtime på å finne ut hva 4 ¤ 2.5 var... Så når jeg kom hjem så jeg Q-gjengen. Haha ^^,
Så gikk jeg til Tina for å levere Q-gjengen og Catwoman tilbake. For jeg hadde lånt dem. Så fikk jeg tilbake Skriket fra Villmarken. Den hadde hun lånt hos meg :P
Så gikk vi opp for å se Sex and the City - Sesong 6. For den skulle hun låne hos meg. Så gikk vi opp. Der strikket vi mens vi så film. Jeg ble ferdig med en hvit buff og begynte på en ny. Etterhvert forflyttet vi oss ned for å se videre på filmen(e). Jeg gjorde ferdig buff nr. 2 ! :O Så begynte jeg på en svart lue. Tina viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg hadde nettopp vært hjemme og spist middag før jeg kom tilbake.
Vi så nesten hele sesong 6, før jeg måtte hjem.

I morgen skal vi til Bodø på skola :D
Mamma skal kjøre så jeg slipper å til skola. Vi skal til Glasshuset på elevbedriftsmesse med "Elevbedriften Hotness". Der skal vi selge alle strikkeproduktene som vi har strikket siden i høst. Det tror jeg blir morsomt. Ellers skal vi stå vakt i boden hver time og jeg og Therese er sist så vi får ca. 3 timer til å gjøre ingenting før vi skal stå der. Jeg har store planer for julegavehandel og jeg skal ha med meg masse penger :D Tror jeg.. Spørs hva mamma gir meg for akkurat nå er saldoen min 8 kroner.... :(

Bloggest i morgen når jeg kommer hjem ;D

Ingen kommentarer: