tirsdag 23. desember 2008

Lillejulaften

Ja. I natt var jeg oppe hele natta. Det ble faktisk litt slitsomt. I 0830-tida dro vi til Fauske for jeg måtte til frisøren -.-' Og resultatet... Ja, mer skal jeg faktisk ikke si for det ble ikke fint. Guhh!
Så spiste vi frokost hos bestemor. Da vi kom hjem sovnet jeg. Helt til Lill og Sandra kom. Så var de her og tilslutt kom pappa og vi kjørte Lill hjem. Så dro vi rundt å leverte gavene. Så dro vi til bestemor og der spiste vi møsbrømlefse. Jeg fikk svensk pærecider.
Så når vi kom hjem pyntet vi juletreet og lagde pepperkakehus. Så har jeg nerdet litt mer i dag. Selvom det er lillejulaften. Haha, og i morgen skal vi bake kakemenn og pepperkaker.
Og kirke, mat og julegaver.
I dag busta jeg tilogmed mamma med strømpe-godter. Hun kunne ikke svare for seg da jeg spurte. Hun ble rød i trynet og lo. Snakker om -.-'

Nå skal jeg legge meg å lese Nemi og Pondus før jeg legger meg.
Blogges ;D

Ingen kommentarer: