onsdag 3. desember 2008

Tentamen i hovedmål :o

I dag hadde vi tentamen i vanlig norsk bokmål. Jeg vet ikke om det gikk veldig bra. Men det er jo lov å håpe...
Jeg ble ferdig i 10-tiden, men vi fikk ikke lov til å levere før kl. 12.00. Så jeg satte og spilte kabal, for jeg hadde med PC. Men så var det Edel som hadde vakt. Jeg følte at hun satt og så stygt på meg ganske ofte :S Vel det er vel sånn man oppfatter det, men jeg mener det! Hun så rart på meg mange ganger. Vel, og når jeg skulle levere fikk jeg Hilde til å ta det på minnepenna si. Og da slapp jeg å gå over på den andre skola for å skrive ut.
Så har jeg sløvet resten av dagen. Sett på tv (Gilmore Girls, 7th Heaven, One Three Hill, Hotell Cæsar, The Julekalender å Jul i Blåfjell <3), vært på PCen og ikke så mye mer ;)
Og i morgen er det nynorsk-tentamen..
Det går i ett nå for tiden. På fredagen skal vi få besøk av en forfatter på skolen. Så er det helg!

Jeg skriver senere, så blogges ^^,

Ingen kommentarer: