onsdag 24. desember 2008

Julaften 2008

I dag sto jeg opp kl. 12.45. Jeg glemte julestrømpa helt siden jeg gikk ned med en gang. Der var Mamma og Johannes allerede oppstått :O Så skulle vi få åpne en gave på begynnelsen av dagen. Jeg valgte den store eska fra Bestemor, Bestefar og Oldemor. Og inni der lå det jammen en Wii Fit. Heyhey! Akkurat det jeg ønsket meg jo ;D Så så jeg på TV og leste Pondus helt til klokka nærmet seg 1500. Da gjorde jeg meg klar og sånt. Kl. 1550 kom pappa på døra. Han kom med julegave nr. 2, siden det er et TV-bord og det måtte pakkes i to deler. Så dro vi til kirka. Der møtte jeg Rebekka, Rigmor og Jan-Børre. Vi satte oss sammen med dem. Gudstjenesten varte i 1 time og 10 minutter. Da den var ferdig møtte jeg Annika og alle sa god jul til hverandre.
Så løp jeg halvveis hjem da jeg kom på at kameraet mitt var i pappas bil. Jeg nådde det akkurat i tide før han startet bilen. Så løp jeg på nytt hjem igjen.
Da jeg kom hjem så jeg på TV. Så skulle vi spise ribbe, men jeg gadd ikke for Johannes hadde tatt plassen min :(
Så ble det Jul i Blåfjell på TV. Det så jeg på.
Kl. 1900 skulle vi åpne pakkene. Da skulle Johannes hente. Det ble en pine og det var IKKE morsomt for han var hyper. Veldig hyper. Han skulle gjøre det motsatte av hva jeg sa og slo lyset i stua på fullt. Jeg slo han i ryggen og han ropte "SATAN!!". Haha, da ble mamma sur :DD
Så når det ikke var flere gaver til han ble han lei, lempet alle gavene som var igjen (5 gaver elns.) oppi fanget mitt. Så gikk han opp på rommet sitt for å se film. På min TV!
Da vi var ferdige å åpne pakkene begynte jeg å legge alle opp i poser. Det ble to stappfulle bæreposer og en pute, en jakke, et digert pledd og et stort varmeteppe.
Jeg skal skrive i et nytt innlegg hva jeg fikk.
Så ringte pappa. Jeg satte ut tingene og nå sitter jeg her. Tror jeg skal legge ut noen bilder og.
I morgen kl. 1600 skal vi til Fauske på middag hos bestemor og bestefar i Hauan.
Vel, vi må vel dra en halvtime før. Der blir vi nok værende til i 8-9 tiden (på kvelden)..

Blogges faktisk mer i morgen ^^,

Ingen kommentarer: