onsdag 10. desember 2008

9. Og 10. Desember

I går var vi i Bodø på elevbedriftsmesse :) Det var morsomt. Dagen begynte med at jeg sto opp kl. 07.30 og fant ut at jeg var en halvtime forsinket. Jeg gikk ned og vasket håret før jeg spiste et rundstykke. Jeg gjorde meg klar til å dra og kl. 08.15 dro vi til skolen. Der var mange allerede kommet og vi begynte å pakke inn i bilene før vi begynte på den lange kjøreturen til Bodø. Men først stoppet vi i Hauan på Fauske for å avlevere Tyra til bestemor og bestefar.
På veien til Bodø strevde jeg med å holde meg våken. Det ble så vanskelig siden hodet mitt bare datt bak.
Da vi endelig kom fram gikk vi for å lete etter boden vår. Det var nesten ingen som hadde kommet. Vi fant en ledig bod og begynte å rigge oss opp. Iløpet av det kom de andre. Da vi var ferdig gikk jeg for å handle. Jeg fikk 1000 kr. ! :O:O
Så jeg kjøpte julegaver til andre og meg selv (H) Da jeg sto og så på gave til Mamma, måtte jeg gå tilbake til bodene for klokka nærmet seg 12 og da skulle jeg hente Lill. Vi gikk i glasshuset og letet etter ting å kjøpe.
Vi gikk på Cubus. Der kjøpte jeg meg askebrun kolokrem og en genser. Så skulle vi gå opp på doene å skifte, men før det gikk vi på spaceworld. Der kjøpte jeg meg "The Nightmare Before Christmas". Jeg var overlykkelig. Klokka ett skulle jeg bytte med Karoline å stå i boden. Så sto jeg der til kl. 14.00.. Da tok hun og Therese over for meg og Annika. Mens vi hadde stått der hadde mange kommet og spurt oss spørsmål og tatt bilder.
Jeg betalte 60 kr. for to iser på "Aurora is" eller hva det heter. ;O
Kl. 15.00 var vi klare for å dra hjem. Til Bodø satt jeg, Tina, Rebekka og Karoline på mamma, men Tina skulle være igjen i Bodø så hun ble utbyttet med Lill.. Vi dro på Europris før vi dro helt hjem.
Da vi kom hjem spiste vi pizza og jeg så "The Nightmare before Christmas" også skulle jeg skrive i bloggen, men gjett hvem som sovnet ._.

I dag sto jeg opp kl. 07.00 og jeg skrev i en time i loggboka fra elevbedriften. Så dro jeg på skola og fant ut at vi hadde masse lekse. :(
OG muntligprøve i KRL (Kristendommens Opprinnelse).
Det gikk ikke så bra, jeg fikk 4-
Men resten av dagen har gått sånn passe bra, bortsett fra at når jeg kom hjem var ikke mamma hjemme og jeg hadde ikke nøkkelen med meg. Jeg satt i en og en halv time og frøs ute på trappa før jeg sparket bort til Rebekka. Det var faktisk så vidt jeg kunne røre på meg!
Der så jeg på TV og spiste hamburger til middag. Så litt før 18.00 dro jeg hjem. Jeg skulle jo spise pytt i panne -.-
Men så så jeg blåfjell.
Nå har jeg ryddet litt og skriver bloggen. Så skal jeg og Lill treffer og prøve og komme inn til sauen xD Siden vi har en "stående invitasjon" X'D

Når jeg kommer hjem skal jeg pakke inn julegaver :)

Ingen kommentarer: