søndag 15. februar 2009

Åj

Okey... Nå er det nesten en uke siden jeg blogget!
DA kan jeg begynne med å lime inn de to manglende blogginnleggene fra søndag og mandag. Resten av uka husker jeg ikke...

Søndag 8. februar 2009

Jeg sto opp i 1000-tida. Jeg og Sten Jørgen spilte Spore før vi spiste frokost. Så tok jeg en dusj før vi så film. Vi så Iron Man. Da det var ferdig nerda alle sammen helt til vi skulle lage lasagne. Mens vi spiste så vi på Americas Funniest Home Videos. Da det var ferdig, pakket jeg sammen resten av tingene. I 1900-tida dro vi til flyplassen. Jeg skulle sjekke inn mens Sten Jørgen skulle parkere bilen. Da han kom sendte vi bagasjen min. Så gikk vi igjennom sikkerhetskontrollen og det gikk som smurt. Det var veldig fullt der, så vi gikk ned til kontoret. Det er et pauserom for de som jobber på flyplassen. Der var det en god sofa å sitte i. Jeg og Sten Jørgen spilte en runde idiot. Så kom det noen andre som jobbet der og plutselig var vi fem stykker som satt og spilte mattis. Jeg kunne ikke spillet så jeg skulle få”opplæring”. Og gjett en gang hvem som vant :D
Så gikk jeg på flyet. Da jeg kom hjem var kl. 0030 troor jeg.. :p

Mandag 9. februar 2009

I dag på skolen klarte jeg å være så hodeløs at jeg glemte sekken hjemme. Kanskje ikke så rart siden jeg kom hjem i går i 0100-tida. Vel, teknisk sett var det vel i dag. Men jeg stod opp i 0700-tida og dermed var jeg ikke helt klar i hodet da jeg skulle på skolen. Jeg spilte Spore i friminuttene siden man ikke trenger plate. Og etter piano skulle jeg og Annika gå opp å hente frukt. Da vi kom til mellomtrinnet eller barnetrinnet sin gang kommenterte hun at det luktet sure sko. Og jeg kom til å snakke uten å tenke. Dermed kom ordene ut slik: ”Sure barn, får sure sko”. Og vi lo opp trappa…

Ingen kommentarer: