mandag 2. februar 2009

Dagen, nettet, JEG SKJØNNER IKKE!

Fortsatt lenge mellom hvert blogginnlegg..
Vel. I dag fikk vi tilbake nami-prøven om celler og arv. Og det var jeg som fikk Øysteins "verbale blomst" Ö... Jeg ble lettere sjokkert. Vel i allefall. Jeg fikk 5/6 på prøven :D
Så når jeg kom hjem fra skolen lagde jeg ostesmørbrød til middag siden jeg må lage middag på mandager. Mamma var såpass frekk at hun ikke spiste maten jeg hadde lagd. Dvs. hun spiste bare en brødskive og mente hun var mett (ja sikkert)..
Så kom Lill og vi dro til Fauske. Vi bedrev tiden med ingenting. Og vi måtte ha Johannes sammen med oss -.-
Jeg brukte opp alle pengene mine (jeg hadde 2 kroner, spesifikt fire femtiøringer igjen), og jeg skal til Tromsø på torsdagen ;o

Nå er jeg hjemme. Jeg fikk sitte på nettet i ca. en halvtime før mamma kom: "få nætte nu!".. Og hun kan heller ikke kjøpe et vanlig trådløst nett.. Neida.. Jeg skjønner meg ikke på henne. I det heletatt. Så legger jeg med et bilde som mange har skrevet på nettbyen min at det er fint. Men jeg skjønner ikke hva som er så fint med det.. Og i tillegg i skrivende stund ligger Johannes å gråter inne på det andre soverommet. Jeg blir ikke overrasket hvis jeg en dag i nær framtid blir døv.
Men nå må jeg levere fra meg nettet. Takk for meg, verden. Og mer sier jeg ikke.




Blogges! :)

Ingen kommentarer: