lørdag 21. februar 2009

BLOGG!BLOGG

Nok en uke er gått uten at jeg husker spesielt mye. Det er egentlig litt snålt at jeg må skrive opp alt jeg gjør slik at jeg kan huske det..
Og siden jeg da ikke husker spesielt mye fra den siste uka, bortsett fra at jeg sendte søknaden til videregående, må jeg vel bare skrive om denne dagen.

Så.. I dag våknet jeg i 0800-tida.. Jeg fant raskt ut at det var for tidlig å stå opp så jeg la meg igjen. Det samme skjedde i 0900-tida, 1000-tida og i 1100-tida. Det var ikke før kl. 1120 jeg stod opp. Så gikk jeg ned. Jeg hentet nettet og gikk opp på rommet mitt igjen. Så hørte jeg litt på musikk.
Kl. 1210 kom posten. Jeg gikk og hentet den før jeg gikk en tur med Tyra til Nes og tilbake. Da jeg kom tilbake så jeg igjennom posten. Der lå den brune pakken min :) Det var det jeg bestilte fra platekompaniet bortsett fra at Coronatus-plata ikke var der.
Da kan jeg jo skrive ned det jeg fikk:
CD:
-Guns N' Roses - Appetite for Destruction.
-Sirenia - Nine Desinies and a Downfall
DVD:
-House M.D. Sesong 1
-House M.D. Sesong 2
-Frustrerte Fruer Sesong 3
-Big Fish
-Sleepy Hollow
-The Orphanage
-Pans Labyrint
-Heavy Metal - Louder than life



Og da jeg åpnet pakken begynte jeg jo selvfølgelig å se film. Jeg så de fire første episodene på Frustrerte Fruer.
Egentlig skulle jeg til Fauske i dag i overraskelsesbursdag, men siden jeg ikke hadde noe å ha på meg ble jeg hjemme. Man tar vel en stor risk hvis man kommer i bursdag med joggebukse og karategenser.
Så dro jeg til Ulf. Der fikk jeg filmen Vincent. Så kom Sandra. Nå sitter de klistret foran TVen og ser "Home and Away"...

I kveld er det btw. MGP (:)
Blogges!

Ingen kommentarer: