onsdag 11. februar 2009

Tromsøs Manglende blogg

Nå har jeg tenkt å lime inn blogginnleggene fra lørdag og søndag.

I dag sto jeg opp i 10-tida. Så spilte jeg Spore, før jeg spiste frokost. Det var en stygg frokostblanding (unnskyld at jeg sier det ö) og den ble verre da den ble myk og inntrukket i melk. Jeg spilte mer spore etter det. Så kom klokka dit til at vi skulle dra ut til sentrum. Først gikk vi til SweetHeart der jeg kjøpte bursdagsgave til Tina og bygave til Lill og Rebekka ^^,
Etter det gikk jeg til Solid der Sten Jørgen og Marit hadde ventet mens jeg var på SweetHeart. De hadde kjøpt kakao til meg, og gjett om den var mektig :D
Da vi hadde drukket den ferdig gikk vi på ARK. Der hadde de en bok på engelsk jeg holdt på å kjøpe. Vi skulle finne den på norsk, så vi var innom alle bokhandlerne i sentrum, men ingen hadde den. Jeg skulle heller kjøpt den på engelsk. Jeg, Sten Jørgen og Marit gikk til Nerstranda og der skulle jeg og Marit surre litt, mens Sten Jørgen skulle på dass. Vi gikk inn på Platekompaniet der jeg fant to CD’er jeg ville høre på: Sirenia – The 13th floor og Coronatus – Porta Obscura. Jeg fant ut at jeg ville vente med Coronatus, så jeg kjøpte bare Sirenia-plata.
Så gikk vi til Spar og kjøpte mat før vi gikk hjem igjen. Vel innenfor døra, satte jeg inn matvarene i kjøleskapet og i fryseren. Så spilte jeg Spore. Faktisk er jeg kommet til den siste av de fem fasene i spillet. Det er cellefasen – skapningsfasen – stammefasen – sivilisasjonsfasen – romfasen. Det er sykt morsomt og jeg skal kjøpe tilleggspakken ”Søtt og Skummelt”.
Helt til i 1900-2000 tida spilte jeg Spore og gjorde ingenting. Etter vi var ferdig med å gjøre ingenting skulle vi spille et spill. Det heter ”Ticket to Ride”. Det handler om at man skal bygge toglinjer og man skal trekke et kort der det står hvor man skal bygge toglinjer til og fra. Det var vanskelig når de andre blokkerte linjene, og man kunne ikke si hvilke kort man hadde. Det blir vel lettere å gå på google bildesøk å se der… Etter vi hadde spist skulle vi lage taco.
Mens vi spiste taco så vi på MGP. De var bra de som gikk videre utenat han der Ovi.. Da det var ferdig så vi ”hvorfor ikke”. Det var et program som gikk rett etter MGP. Det var utrolig morsomt. Jeg holdt på å le meg av sofaen. Deretter skulle vi se film. Vi så ”The Orphanage” (orginaltittel: ”El Orfanato”). En spansk Thriller/Grøsser. Den var ganske bra. Jeg skvatt 4-5 ganger, men den var ikke så veldig skummel. ”En intens og atmosfærisk spøkelseshistorie, fra mannen bak Pans Labyrint og Hellboy”. Nå skal jeg spille litt Spore, før jeg legger meg.
BLOGGES! :p

Ingen kommentarer: