lørdag 31. januar 2009

Hrmf..

Nå begynner det faktisk og bli lenge mellom hver gang jeg skriver bloggen. Og en viktig grunn til det er vel det faktum at min "kjære" mor har kjøpt seg pc. Og når hun er ferdig med nettet... Ja da gjemmer hun det. En gjennomført ond plan. Men i går glemte hun og gjemme denne betydningsfulle dingsen. Og i dag da hun og Johannes var på Fauske, så jeg mitt snitt. Jeg tok nettet og gikk opp med det. Så i dag har det vært et deilig gjensyn med nettby og facebook. Men da de kom hjem oppdaget selvfølgelig mamma at nettet var borte, så hun kom like gjerne opp på rommet mitt og sa: "Nu ska e ha nætte." Så sa jeg at hun kunne vente til jeg var ferdig og da ble hun ikke akkurat billig: "Næi, e ska ha d nu"...
Siden jeg ikke gav det til henne (og har fortsatt ikke gjort det) ble hun pissed! Hun gikk ned og jeg har ikke hørt fra henne siden :D
Ja, og nå må jeg altså rydde Johannes sitt rom som "straff"... Hun begynner virkelig å irritere meg. Nettopp som tidligere i dag. Jeg gikk forbi stuebordet og noen av Johannes sine lego-biter datt i gulvet. Han kom springende og begynte å rope til meg. Så løp han gråtende til mamma og sa at jeg hadde ødelagt lego-motorsykkelen hans. Hun fikk min sanne versjon av historien, men valgte å tro på den lille "gullgutten". Enda den motorsykkelen hadde vært sånn i flere dager..
Men sånn har det vært helt siden han kom. Hun tror på han og lar han slippe unna. Sikkert fordi at hun vil at han skal ha det som egget i plommen sånn at han ikke skal flytte ned til Kongsberg igjen.
Som sagt (og jeg kan ikke få sagt det nok ganger): hun begynner virkelig å irritere meg!

Nå må jeg vel begynne med ryddinga ellers kommer hun vel en centimeter opp i trynet mitt og begynner å rope til meg..
Blogges (tror jeg :p) ! C:

Ingen kommentarer: