søndag 18. januar 2009

Jeg finner ikke på noen god tittel

Denne helga har jeg vært alene hjemme.. Hihi, jeg har ikke gjort mye annet enn å se film. På fredagskvelden så jeg Harry Potter 4. Da den var ferdig tenkte jeg at jeg skulle legge meg. Da jeg hadde lagt meg fant jeg ut at Pooshan var inne på rommet mitt så jeg måtte stå opp for og slippe han ut.
På lørdagen sto jeg opp ca kl 1100. Så så jeg Harry Potter 2. Jeg lagde meg Gelé! (og nå ble jeg hekta på gele-sangen igjen -,-) Da filmen var ferdig, gikk jeg en tur til nes og tilbake med Tyra. Jeg satte henne i buret da jeg skulle legge meg. Også denne kvelden fant jeg ut at Pooshan var på rommet mitt da jeg hadde lagt meg. Jeg gadd ikke å stå opp igjen så jeg lot det være.

I dag (søndag) ble jeg vekt nøyaktig kl. 1000. Det var kirkeklokkene som ringte 100 noen få meter bort fra huset. Jeg ble irritert siden det var så tidlig. Men jeg sto like godt opp siden jeg ikke fikk sove uansett.
Jeg slapp Tyra ut. Så satt jeg meg ned med kjøkkenbordet. Der spilte jeg TheSims2 i flere timer.. Tror jeg fant ut at det er kun 3 tilleggspakker jeg mangler (med stæsj-pakkene).. Da klokka var 1300 ringte mamma. Hun sa at Steinar Strand skulle komme kl 1430 for å hente Tyra til Straumen. Og han kom. Tyra og Zico ble helt gal da de så hverandre igjen. De løp som noen gale hunder. Etter Tyra var dratt så så jeg på TV og ryddet litt. Og akkurat da jeg hadde lagd meg spaghetti fikk jeg melding fra Rigmor om at det var middag om et kvarter. Jeg la lokk over spaghettien, satte på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen og gikk bortover. Til middag var det kjøtt og til dessert var det kald karamellpudding. Så dro jeg hjem igjen for å hente skolesaker og PCen. Nå sitter jeg her nede på rommet. Jeg skal nerde litt til før jeg spiller sims også legger meg.

I morgen skal jeg hjem før jeg drar på skolen og jeg skal ta bussen til bestemor.
Blogges! c",)

Ingen kommentarer: