onsdag 28. januar 2009

En tenkefri kveld for min hjerne,

I dag når jeg kom hjem fra skolen var ikke mamma og Johannes hjemme. Nei, de satt på Orion å koste seg opp til skyene, mens jeg kom hjem til et mørkt, stort og tomt hus. Da satte jeg meg likeså godt ned og så film på Johannes sin XBOX360.. Hihi, uten å spørre. Da de kom hjem ble det med en gang bråk og mamma slo på lyset. De kan tydeligvis ikke unne meg litt frihet.y
Vel. Iallefall... Jeg gikk opp på "mitt" soverom (teknisk sett er det Johannes sitt soverom, men ettersom jeg ikke tør og gå inn på mitt eget rom i frykt for og finne noe.. Ja, jeg tror ikke jeg skal si det her i bloggen..) og der så jeg ferdig filmen på pcen. Ja igrunn, jeg har faktisk et bilde fra denne filmen som jeg har glemt å si hva heter.. Den heter Sweeney Todd.
Da filmen ble ferdig vet jeg ikke hva som skjedde.. Jeg husker ingen ting, men jeg må ha sovnet for jeg husker ikke mer før jeg våkner kl. 2000... Så jeg gikk ned og drakk tre store glass med vann. Så gikk jeg opp og sov i en time til før jeg gikk ned og skulle drikke et glass med melk. Men det satte Johannes en stopper for. Han gjorde slik at glasset datt i gulvet. ALL melka rant ut og jeg måtte tørke opp.

Etter en god stund gikk jeg opp på "mitt" rom igjen. Så har jeg funnet betydningen av rente, rentefot og kapital. Bare et matteprosjekt som jeg og Kaja ikke er ferdig med som vi skal ha i førstetimen i morgen!!

Nå har mamma gjort krav på nettet for i dag. Facebook kaller -.+
Da er det jo egentlig ikke noe annet for meg å gjøre enn å logge av og gi henne "bomsen"...
Takk for denne gang ;)
Blogges mer i morgen (forhåpentligvis)! :p

Ingen kommentarer: