torsdag 22. januar 2009

Oo Snåle drømmer oO

I natt hadde jeg to merkelige drømmer... Den første var om at jeg drømte at Trude Dolmen og Jostein hadde tatt ut juletrærne sine alt for sent og de hadde glemt og ta av julepynten. Og den andre drømmen var at jeg kom hjem og var helt alene. Og da jeg skulle slå på lyset i stua, virket det ikke fordi et spøkelse hadde lagt seg i strømboksen slik at jeg ikke skulle kunne slå av lyset. o_O

Vel, hvis jeg skal skrive noe annet, så kan jeg skrive at jeg sto opp kl. 0735 i dag. Nå har vi fordypning. Engelsk fordypning. Jeg skriver om Tim Burton og film directing. I dag skal jeg se film. På nytt igjen. Heldigvis er det fredag i morgen og da skal vi ha kunst og håndtverk. Jeg tror vi skal gjøre ferdig leire-tingene våre :D

Så en siste ting til alle som ikke leser bloggen min: Blogges! ;D

Ingen kommentarer: