tirsdag 20. januar 2009

En lang-lang dag

I dag har vært enda en uvanlig dag på skolen om jeg kan kalle det det. Vi startet med krl.. Vanlig time. Så hadde vi samfunnsfag der vi hadde historie. Vanlig time det også. Så hadde vi matte. Det var dette matteprosjektet. Vi hadde Gøril som vikar. Jeg og Kaja endte med å bruke tre kvarter på og finne ut navn på "barna våre" og at vi ikke kunne regne ut forsikring siden vi ikke var 18 år. Etter mat hadde vi nami-prøve. Tror den gikk litt bra, men er ikke sikker..
Så hadde vi snakke-norsk.

Da jeg kom "hjem" la jeg fra meg pcen og skolesekken. Så gikk jeg hjem. Der var jeg i noen timer før jeg måtte komme å spise middag. Det var møsbrømlefse og det var ufattelig mettende. Så gikk jeg hjem igjen og jeg fikk en merkelig robot-telefon fra AN om noe betale-nota-greier. Dama spurte om jeg var riktig person, så jeg trykte bare på 1 for å si ja. Så spurte hun om jeg hadde betalt. Jeg visste ikke så jeg la på. Da jeg tok opp røret igjen var hun der enda jeg trykte på 1 for å si at jeg hadde betalt.
Jeg ringte Tina. Hun skulle komme, men kom ikke før en halvtime senere. Vi gikk opp på rommet mitt for å se film. Vi så først "The Exorcism of Emily Rose". Midt i filmen klarte Tina å grise cider på gulvet og det stakkart Pondus-bladet mitt ble berørt av cideren. Vi tørket det opp og fortsatte å se film.
Når den var ferdig gikk vi ned. Vi skulle se på VHS istedet for DVD. Vi skulle se Hary Potter og Mysteriekammeret (2). Da den var ferdig måtte vi gå for jeg var tre kvarter for sen "hjem". Jeg måtte rydde litt ut fra bordet på stua før vi gikk.

Da jeg kom "hjem" fikk jeg møsbrømlefse til kveldsmat. Hihi. Og nå skal jeg legge meg. Jeg glemte Pooshan hjemme så jeg får gå dit i morgen tidlig for og slippe han ut. Nå skal jeg en snartur på nettby og facebook før jeg legger meg. Jeg simpeltheten elsker å sove.

BLOGGES!!

Ingen kommentarer: