fredag 2. januar 2009

2. januar

Og et nytt år er i gang ;D
Jeg våknet i dag av at mamma sin telefon ringte. Og den lå i min seng ;o Ikke ante jeg hvordan den hadde havnet der. Jeg satte meg opp i senga. Det var Sten Jørgen som ringte. Jeg tenkte at jeg skulle gå ned med telefonen og la mamma svare den. Men før jeg kom så langt sluttet det å ringe. Så ringte han på nytt. Denne gangen svarte jeg.
Det jeg syntes var det rareste var at når jeg svarte, så var det faktisk meg han skulle snakke med. På mamma sin telefon. Vi snakket om goth-festivalen i Leipzig i Tyskland. Siden jeg skal være med om tre år snakket vi om sparing og penger, julegaver og nyttår +++... Da jeg kom ned fikk jeg vite at Sten Jørgen hadde ringt til mamma, så snakket med Johannes og tilslutt hadde tenkt å snakke med meg. Så hadde Johannes gått opp på rommet mitt og bare lagt telefonen på senga mi uten å vekke meg. Snakk om amatør ._.

Så i dag har jeg vært syk. Sånn som jeg har vært siden ca. 27. desember tror jeg det var ;S Det er ikke morsomt. Men på den andre siden har jeg fått mer tid til å se på sesongboksene mine av "Sex and the City". Det er jo egentlig ikke så god idé og være ute nå. Så mer har jeg egentlig ikke gjort, vel annet enn å sløve hele dagen. Uff, ferie er ikke bra, men jeg vil ikke at skolen skal begynne heller. Jeg har på en måte ikke fått hvilt ut etter alle leksene (de som ikke ble gjort og ;D)vi hadde før jul.

Noe annet jeg kan brife med blir vel det at jeg har fått ny telefon. Vel selvom jeg ikke blir til å brife med mindre jeg engang får en iPhone.. Så den telefonen jeg fikk er Sony Ericsson W595. Den er svart og rød.
Men så begynte jeg å tenke... Jeg har alltid sagt at jeg har fått ny telefon, men sett bort fra den første telefonen min som jeg fikk da jeg var 12 år (Nokia 3510i -.-') har jeg betalt alle selv, utenom akkurat denne W595, som jeg kunn fikk siden Johannes var nødt til å mase seg til en akkurat lik telefon! Han kan jo ikke engang bruke den. Han ville ha den kun fordi han ville ha et nytt leketøy. Og det irriterer meg. Særlig og siden at han senest i dag kom med spørsmålet: "Hvor er mellomrommet på denne telefonen", når han satt og skrev melding. Og siden Mamma ikke visste på grunn av at hun er evig nokia-bruker, kom han til meg. Jeg tvang meg selv til å holde meg rolig så jeg svarte ikke med en gang.

En annen ting jeg kan nevne er at nettet er klikk mango. Så i skrivende stund (i bloggen faktisk) er nettet av. Før jeg tar sjangsen på å trykke på PUBLISER INNLEGG må jeg koble til nettet. Noe sier meg at ikke alt er som det skal. :(

Nå føler jeg at jeg har sagt det meste for nå.
Blogges ;)

Ingen kommentarer: