fredag 2. januar 2009

26. desember

I dag sto jeg opp litt sent, men det var vel ikke å vente siden jeg la meg kl. 0635 :o
Vi dro til Leivset i 3-tiden. Der skulle jeg, Mamma, Johannes, bestemor og bestefar (Fauske) på middag hos Onkel Vidar og Mette. Da vi kom satte Conny i å bjeffe xD. Vi gikk opp å så slutten av Happy Feet, men ingen kunne med Tv-en så det ble ikke mer enn en svart skjerm da mamma og bestefar skulle prøve ut knappene på alle fjernkontrollene.
Vi gikk ned for å spise. Det var rester av en ribbe. Og den var stekt i noe rart for den var sursøt. Så fikk vi nudler, ris og kinesiske grønnsaker på siden. Når det var dessert fikk vi sjokolade osv… Jeg skulle liksom smake på de to andre ”Ferrero Roscher (elns.)” Den oransje var grei nok, men så kom jeg til den rosa. Jeg tygde den og det kom noe rennende ut av den. Det var likør. Og det visste ikke jeg! Jeg var på nippet til å få panikk. Det var dritstygt. Så tygde jeg over noe bløtt som liksom hadde vært en kirsebær en gang i tiden. Jeg svelgte alt med solo og det kjentes ut som om det var medisin og at det skulle komme opp igjen. Så måtte jeg spise en del vanlig sjokolade etter det.
Resten av kvelden var jeg kvalm.
Så når vi kom hjem ringte Karoline. Hun skulle ha meg med til Ulf. Jeg kom etter en stund. Han var ikke hjemme. Jeg spilte sims, Sandra så på og Karoline satt på msn lenge, men etter hvert så hun en film som heter ”Knocked Up”. De dro hjem. Jeg dro ikke før ca. en time etter tror jeg..
Da jeg kom hjem hadde Mamma besøk. Av Rigmor. Jeg satte der på kjøkkenet og hørte på hva de snakket om. De snakket om en sykdom som var noe med at noen hadde en ”tvilling” i ryggen. Et foster som ikke hadde utviklet seg og at det var igjen hårsekker og sånt i ryggen. At det skulle skjæres bort og gro fra et åpent sår :S
Nå har jeg lagt meg. Jeg skal spille sims før jeg legger meg. I morgen skal jeg til Fauske. Så skal jeg vaske opp for 70 kr. i timen sammen med Lill på Samfunnshuset.
Blogges ;D

Ingen kommentarer: