mandag 26. januar 2009

Travle tider

Denne helga har vært travel for å si det med rette ord. På fredagen måtte jeg rydde hele huset for på lørdagen kom mamma og Johannes hjem. Det første jeg fikk høre fra mamma var at huset ikke så ut. Da ble jeg irritert. Jeg fikk en ny bukse, genser, Nightwish-lue og en Nightmare Before Christmas-morgenkåpe.. Så dro jeg og Lill til henne. Der så vi film.
På søndagen måtte vi vaske for Jorun og Nils var på tur til å komme hjem. Da de kom spiste vi ostesmørbrød. Så var vi hos Ulf. Der så jeg Fight Club. Den var jo genial.
Da vi kom hjem var mamma pissed fordi vi var 20 minutter for sen.

Så nå. I dag ble jeg vekt av at mamma slo på lyset! Så da jeg sto opp, var det ikke hennes tryne jeg helst ville se. Hun kjørte oss til skolen siden hun liksom er så snill med Johannes nå.
Vi har hatt norsk-prosjekt på skola. Jeg valgte forfatteren Ruben Eliassen.
Men nå skal jeg skrive nye blonde vitser. Bare siden jeg har mistet det arket jeg hadde.

Ingen kommentarer: