torsdag 15. oktober 2009

Aksjonskveld

I dag var det aksjonskveld på Røsvik samfunnshus. Det er første gangen jeg ikke skulle opptre og det var deilig! Kvelden begynte med at noen fra femteklassen (tror jeg) sa velkommen og fortalte litt om Care-organisasjonen. Så begynte underholdningen. 1.-4. klasse begynte med to sanger. Så var det mellomtrinnet som fremførte "Forelska i Lærern". Det filmet jeg..
Så kom 8.-10. klasse. Med et band jeg ikke husker navnet på. De spilte "Knocking on Heavens Door". De var kjempeflinke! Og så klart filmet jeg det og.

I pausen kjøpte jeg meg en pute til 50 kroner (!) og colakaker. Så spiste vi. Da åresalget begynte, gikk jeg og satte meg sammen med Kaja. Kaja vant ikke og jeg hadde ikke årer. Men det var morsomt. Vi satt og tok bilder med de fine telefonene våre (H)
Neste runde kjøpte jeg meg tre årer, men jeg vant ingenting. Kaja derimot, vant en grønn såpeflaske.
Da kvelden var ferdig, gikk jeg på biblioteket en stund for å se klassebildet vårt. Det hadde kommet opp på veggen. Det hadde Lill sitt også, og det var kjempefint!!

Så dro vi hjem. Nå skal jeg gjøre matteleksa og faktisk gymleksa. Så skal jeg legge meg etter lang dag, før en ny lang dag kommer i morgen. Men så er det jo helg etter det, så det går vel bra ^^,

Ingen kommentarer: